miercuri, 13 mai 2015

REVIEW : Demachiant instant - ASLAVITAL / FARMEC


        Buna tuturor!

  Dupa cum bine stiti, in colaborarea mea cu FARMEC, am primit 3 produse, printre care se afla si acest minunat Demachiant instant pentru ochi si buze ASLAVITAL.

  Vreau sa le multumesc celor de la FARMEC pentru aceasta colaborare! Aici gasiti siteul lor pentru a va incanta ochii cu minunatele lor produse!

   Am sa pastrez structura review-ului Mastii de fata cu Argila NAPOCA, oferind prima oara informatiile de baza a acestui produs, dupa care am sa va spun parerea mea personala!

   
   Acest demachiant instant de ochi si buze, contine un complex unic de Argila si Goji, Argila fiind 100% naturala iar extractul de Goji fiind un extract certificat!
   Curata eficient si delicat pielea sensibila din jurul ochilor si a buzelor. Se recomanda pentru toate tipurile de ten (20+), fiind apt pentru tenul sensibil.
  
     Contine agent tensioactiv bland si eficient care indeparteaza usor impuritatile, chiar si machiajul waterproof.
     Extractul de Albastrele, calmeaza, relaxeaza, regenereaza si netezeste pielea.

Mod de utilizare : Se foloseste zilnic, dimineata si seara.

PAREREA MEA :
   Sincer ? Sincer ? Sincer?
   M-am indragostit de acest demachiant, de cand l-am primit, il folosesc in fiecare seara pentru a-mi demachia ochii si buzele. 
   Este foarte bland, nu usuca pielea din jurul ochilor, nu ustura ochii, si cel mai important si unic lucru, comparandu-l cu toate demachiantele pe care le-am folosit, nu trebuie sa imbim pleoapa si genele cu discul cosmetic.
   Datorita formatului Spray, nu riscam sa risipim produs, 3 pulverizari (pe discul cosmetic) fiind deajuns pentru demachierea unui ochi.
   Nu are nici un gust, asa ca demachierea buzelor nu va fi neplacuta!

   Indeparteaza cu usurinta si machiajul waterproof, lucru ce apa minelara pe care o folosesc acum nu o face! Imi place mult de tot!

   In clipul de pe YouTube, va povestesc o experienta comica, prin care am trecut eu cu acest demachiant, asa ca nu uitati sa treceti si pe canalul meu de YouTube.
















Voi cunoasteti acest produs? Daca l-ati testat, ce parere aveti?
Daca nu l-ati testat, a-ti fi curioase in a-l cumpara?

Va pupacesc!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu