duminică, 2 noiembrie 2014

Cremele mele de maini

         Lumea mea plină de creme. Am decis să vă scriu despre cremele de mâini pe care le am, deoarece în ultima lună am făcut cadou 4 dintre cremele pe care le aveam. Am postat și un video pe YouTube și vă invit să îl urmăriți. Am multe ... mai exact 11 creme, dar este adevărat că le folosesc și mereu am în poșetă o cremă de mâini oriunde aș merge. Și câteodată când am de făcut un cadou urgent,  dăruiesc o crema de mâini.  Deoarece nu încep toate cremele pe care le am.  Folosesc 2-3 până le termin și apoi încep altele.
    Luna trecută am făcut cadou 3 creme, dar nu fac cadouri atât de des.
     
         Eu folosesc Multă cremă,  pentru mâini, picioare, corp, față și îmi place sa încerc varietăți,  chiar dacă găsesc produsul ideal, încerc să probez produse noi.
       Vă sfătuiesc să folosiți crema de mâini doar pe mâini.  Deoarece compoziția cremelor depinde de scopul și uzul lor.
       Prima crema despre care am să vă vorbesc e Tratamentul de urgență pentru mâini și unghii de la RIMMEL LONDON. am primit-o cadou așa că nu știu prețul,  dar pot spune că are 30 ml și că o folosesc foarte rar. Când o folosesc o aplic pe cuticule și îmi place senzația. 

      De la marca AVON am 4 creme. Și am să le descriu în ordinea în care sunt în imaginea de mai jos.  Crema 3 în 1 hidratare 24 h e cu ulei de argan, glicerină și vitamina E. E pentru piele foarte uscată și încă nu am început-o.
   Crema cu Aloe Vera și vitamina E miroase minunat și abia aștept să o încep. 
   Crema de mâini Express Moisture cu minerale marine, e pe terminate,  chiar dacă nu mă încântă mirosul,  hidratează în profunzime. 
    Crema de mâini Cocoa Butter cu unt de cacao mi-am cumparat-o doar ca să completez gama. Toate cremele de mâini de AVON sunt de 100 ml și costă 3 euro.

    Crema Chocolate Dream de la ORIFLAME miroase la fel ca cea de Avon cu unt de cacao,  doar că aroma persistă mult mai mult.
    Aceste 3 creme din aceeași categorie sunt cremele cărora le dedic un uz zilnic. Sunt de 3 arome Nucă din Brazilia,  Măsline si Cireșe.  Sunt pe terminate așa că am să vorbesc despre ele în produse terminate.

   Altă cremă pe terminate e crema de noapte de Swedish SPA de la Oriflame. E foarte bună. Toate cremele sunt de 75 ml si costa intre 4 și 6 euro.
    Nu mi se pare normal dar tocmai săptămâna trecută mi-am cumpărat altă cremă de mâini.  E cea din imagine în ambalaj de crăciun. 

Vă invit să vizitați canalul meu de YouTube și să va abonați.  O zi plăcută!!

2 comentarii:

  1. Hola! soy la primera seguidora de tu blog (Quedateenminube), qué bien!
    No he probado estos productos, tomo nota.
    Saludos, :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hola guapa, y bienvenida! yo estoy encantada de estos productos y si pruebas alguno cuentame comi te ha ido. te animo que pases por mi otro blog (hablar sin parar con bianca) y que participes al sorteo. un beso

      Ștergere