miercuri, 15 iunie 2016

PEARL DROPS - Pasta de dinti





Buna tuturor!

   De curand am început să folosesc pasta de dinți Pearl Drops Everyday White. Am primit-o într-un swap acum ceva timp și efectiv am uitat de ea. Aici Vă las link cu swapul în care am primit-o.

   Despre ea se spune că albește dinții in 14 zile, eu cum o folosesc de aproape 3 săptămâni m-am decis sa spun două vorbe despre ea. Efectul de albire nu e wow, și nici dintii mei nu sunt galbeni pentru a vedea daca chiar e in stare de un miracol acest produs. Ceea ce chiar îmi place și încă mult, e faptul ca îmi lasă o senzație de prospețime fără a avea acel gust enervant a mentă în gură.  Sincer chiar am obosit de toate pastele alea de dinti care sunt "mentolate" doar pentru ați da senzația de prospetime, dar nimic mai mult.
    Pentru mine, această pastă de dinți chiar curăță. În primele zile simțeam că îmi lipseste ceva din gura, e o expresie ciudată,  dar și acum după ce mă spăl pe dinți,  simt într-adevăr o curățire în profunzime.  La faza cu albitul nu pot sa o laud deoarece dinții nu îmi stralucesc nici pe departe.


   Ambalajul exterior de carton are pe lateral o "schema" pentru 14 zile, în care putem vedea diferenta dintilor din ziua în care începem utilizarea și până în a 14 a zi. Culoarea mea e 6-7 acum si înainte de a începe.  Eu cel puțin nu am văzut nici o diferență vizibilă în albirea dinților mei.

Pretul e undeva în jur de 9 RON.
Probabil că aș cumpăra acest produs deoarece eu nu caut albirea dinților ci caut un produs care să îmi curete cu adevărat dinții,  limba și gura. Acest produs o face.

Se recomandă folosirea ei de 2 ori pe zi. Nu este recomandat copiilor sub 7 ani. Ajuta la înlăturarea plăcii dentare și a tartrului,  oferind dinților o îngrijire zilnică completă.  Conține : Sodium Fluoride & Sodium Monofluorophosphate (1450ppm F).

Ați încercat această pastă de dinți? ? Sunt curioasă să vă aflu parerea!

V-am pupat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu