sâmbătă, 7 martie 2015

La multi ani Femeie!

    
    La multi ani tie! La multi ani mie! La multi ani mamei tale! 
              La multi ani mamei mele!

   Suntem femei, si suntem mandre de asta! In fiecare din noi se afla un spirit pur si mereu tanar! In fiecare dintre noi se ascunde o MAMA, indiferent de varsta ta acum, daca nu esti inca mama, sau daca ai unu, doi sau trei copii.
   Suntem feminine, pline de vitalitate si provocam zambete si armonie!

   Mama, doar 4 litere si un imens infinit se semnificatii si sentimente. Lumina si manantialul vietii noastre, a fost si v-a fi un cuvant prea greu de explicat fiind pe cat de simplu, pe atat de profund! 
   

   TE IUBESC! si o v-oi face toata viata mea si dincolo de ea! Tu mi-ai dat viata si tu mi-ai fost alaturi in prima rasuflare, primul zambet, prima lacrima, primul cuvant, prima fericire si prima dezamagire. Ai scos rabdarea de sub pietre si iubirea din adancuri si mi-ai oferit-o inconditionat si fara a-mi adresa nici un cuvant. Mi-ai calauzit pasii prin viata si mi-ai vegheat deciziile, fiind mereu acolo, prezenta si grijulie, zambitoare si indragostita. Indragostita mereu de mine si de dragostea noastra. Cu ajutorul dragostei tale imense, m-ai ajutat sa descopar lumea, cu bune si cu rele, sa traiesc senzatii si sa imi exprim trairile si sentimentele in orice circumstanta. M-ai deschis in fata ta ca pe o carte, si ai inceput sa imi colorezi paginile, sa imi scrii trecutul si prezentul. 
   Dar intr-o zi te-ai oprit! Nu ai mai scris... Mi-ai dat mie stiloul magic si m-ai indemnat sa caut eu culorile pentru a-mi continua povestea vietii mele. Mi-ai aratat pagina alba a viitorului meu si ai spus sa o colorez in cele mai frumoase culori de pe pamant, uitandu-ma din cand in cand si la ceea ce ai scris tu in trecutul cartii mele. 
   Si m-am inspirat din lucrurile bune scrise de tine, evitandu-le pe cele neplacute, colorand astfel si acum cartea vietii mele in cele mai frumoase culori. Cateodata mai palide, cateodata mai aprinse. Mereu cu gandul la tine si la momentele in care imi dezvaluiai tot mai multe secrete ascunse ale acestei "necolorate" vieti.
   Si am devenit Femeie. Atat de repede au trecut anii copilariei mele, iar acum sunt capabila sa analizez toata grija pe care mi-ai purtat-o si sa iti multumesc pentru ca mi-ai dat viata! 
   Stiu ca esti mandra de mine, si dupa cum vezi, pe zi ce trece seaman tot mai mult cu tine! Ai fost o mama curajoasa si te admir pentru asta! Iti multumesc pentru ca mi-ai oferit un fratior care sa imi coloreze si mai mult paginile vietii mele! Iti multumesc pentru tot! Te iubesc pentru tot! 
     Iti trimit o mie de imbratisari! La multi ani Mama! 




 La multi ani si bunicii mele!!! Mama mamei mele! si tuturor bunicilor!

10 comentarii:

  1. La multi ani tie si mamei tale! Foarte frumos ai scris!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Biu meu! te pupacesc ! La multi ani si tieee <3 si mamei tale :*

      Ștergere
  2. La multi ani tuturor mamelor, femeilor!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna,Bianca.Mi-a placut foarte mult acest articol emotionant si iti doresc sa ai o primavara insorita plina de iubire si liniste sufleteasca.Iar mamei tale ii doresc multa sanatate sa se bucure de voi in fiecare moment al vietii.:)Te pupacesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti multumesc foarte frumos! te pupacesc si iti doresc toata fericirea din lume :***** te pupacesc!

      Ștergere